SCHOOL1

Στο μενού "ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ" υπάρχουν τα άρθρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022.


Κατάληψη - εξ αποστάσεως εκπαίδευση 17/1

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, επειδή το σχολείο τελεί υπό κατάληψη (και για όσο διάστημα δεν πραγματοποιείται η δια ζώσης διδασκαλία), τα μαθήματα θα γίνονται εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας webex.
Οι ώρες των μαθημάτων θα παραμείνουν ως έχουν στη δια ζώσης διδασκαλία.
Επίσης θα καταχωρηθούν απουσίες στους μαθητές που δεν συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Οι διευθύνσεις των ψηφιακών τάξεων των εκπαιδευτικών  έχουν σταλεί μέσω mail στους γονείς/κηδεμόνες.

Σύμφωνα με την Υ.Α:

Στην Υ.Α 111525/ΓΔ4 "Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-22" της 10-09-2021 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ.Β, 4188/10-09/2021, αναφέρονται τα εξής:

Άρθρο 2

1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης. Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ ουσών, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους/στις μαθητές/ τριες. Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ ντριας σχολικής μονάδας, με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Κατά τα λοιπά, ισχύουν αναλόγως οι διατάξεις του άρθρου 1 της παρούσας, καθώς και οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι οποίες έχουν σταλεί στις σχολικές μονάδες.

2. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.


 

Διάθεση self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς από τα φαρμακεία. (Δείτε την ανακοίνωση του Υπουργείου)

  • Από τις 5 Ιανουαρίου 2022 ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022, μπορείτε να προμηθευτείτε από τα φαρμακεία 5 self-test.
  • Ανεμβολίαστοι και Εμβολιασμένοι μαθητές και μαθήτριες, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του σχολείου θα πρέπει 24 ώρες πριν έρθουν στο σχολείο να κάνουν το πρώτο self-test.
  • Τα self-test πρέπει να γίνουν ως εξής:

– Την Κυριακή 9 Ιανουαρίου (για να έρθουν τα παιδιά σχολείο τη Δευτέρα 10/1/22).
– Την Δευτέρα 10 Ιανουαρίου (για να έρθουν τα παιδιά σχολείο την Τρίτη 11/1/22).
– Την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου (για να έρθουν τα παιδιά την σχολείο Παρασκευή 14/1/22).

  • Την δεύτερη εβδομάδα, επανερχόμαστε όπως και πριν. Τα self-test θα γίνονται κάθε:

– Κυριακή (για να έρθουν τα παιδιά σχολείο τη Δευτέρα) και
– Πέμπτη (για να έρθουν τα παιδιά σχολείο την Παρασκευή).

  • Τα αποτελέσματα πρέπει να δηλώνονται την ημέρα και ώρα που γίνονται τα self-test στο edupass.gov.gr ώστε το σχολείο να έχει εγκαίρως τα αποτελέσματα και ταυτόχρονα να βγαίνει η σχολική κάρτα. 

 

  • Τονίζουμε ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

Σε περίπτωση κρούσματος, ενημερώνεστε από το σχολείο και
– οι ανεμβολίαστοι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος κάνουν 2 rapid-test και 3 self-test ενώ
– οι εμβολιασμένοι μόνο 3 self-test.
Τα rapid-test, με βεβαίωση του σχολείου, θα γίνονται δωρεάν από δημόσιες δομές.


Ερωτήσεις-απαντήσεις για τη λειτουργία των σχολείων. (Ανακοίνωση του Υπουργείου)


 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

     Δείτε το άρθρο


ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  

Δείτε το πρόγραμμα (αρχείο pdf) (αρχείο εικόνας).


Ώρες υποδοχής γονέων / κηδεμόνων

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών μπορούν να συναντούν τους καθηγητές του σχολείου, προκειμένου να ενημερωθούν σε θέματα επίδοσης και φοίτησης των παιδιών τους, κατά προτίμηση σύμφωνα με τον πίνακα του συνημμένου αρχείου. (αρχείο pdf) (αρχείο εικόνας)
 

Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2022. (Διορία 1/12 έως και 13/12)


 

Πρόσκληση Στρατευσίμων Κλάσης 2025 (Γεννημένων το έτος 2004) στις Στρατολογικές Υπηρεσίες για Κατάθεση Δελτίου Απογραφής

Δείτε το έγγραφο


Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2022-23

Εγκύκλιος      Αίτηση


17-11-21 Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από σήμερα  Τετάρτη 17 Νοεμβρίου ως και το Σάββατο 27 Νοεμβρίου, δύο συσκευασίες με  συνολικά δέκα (10) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 23 Νοεμβρίου μέχρι και τις γιορτές των Χριστουγέννων και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

* το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο,

* ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,

* βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),

 * οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος (δηλ. κρούσμα σε συμμαθητή),

* η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Από την 1η Νοεμβρίου, η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις δημόσιες σχολικές μονάδες. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.


 

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ EDUPASS

(ΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΕΣ - ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ)

Δείτε την ανακοίνωση του Υπουργείου

Δείτε τις οδηγίες του Υπουργείου

Δείτε οπτικοποιημένες οδηγίες


 

29-10-21 Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία (ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ) 

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από τη Δευτέρα, 1 ως και το Σάββατο 6 Νοεμβρίου, μία συσκευασία με πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 5 έως 22 Νοεμβρίου και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

* το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο,

* ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,

* βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),

* οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος (δηλ. κρούσμα σε συμμαθητή),

* η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες. 

Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι από την 1η Νοεμβρίου και εφεξής, η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλώνεται στη νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία νέα πλατφόρμα θα εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19. 

Συνεχίζουμε να παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 12 ετών και άνω που δεν έχουν ακόμα εμβολιάσει τα παιδιά τους, να σπεύσουν να το κάνουν, αξιοποιώντας κατ’ αυτό τον τρόπο το ισχυρό αυτό όπλο απέναντι στην COVID-19 και συμβάλλοντας στην οικοδόμηση τείχους ανοσίας.

Δείτε όλη την ανακοίνωση εδώ.


 Ενημέρωση για απουσίες λόγω εμβολιασμού.


 

Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα της Α’ και Β’ τάξης Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές εξετάσεις για το σχολικό έτος 2021-22.


Διανομή σχολικών ειδών σε μαθητές/τριες για το Σχολικό Έτος 2021-2022, μέσω κοινοποίησης της αντίστοιχης δράσης της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, στις Δ/νσεις όλων των Σχολείων της πόλης μας.


3ο ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

Το 3ο ΓΕΛ Αργυρούπολης αναγορεύτηκε σε σχολείο Πρέσβη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το σχολικό έτος 2020-21!
presveis ek
Η συνεργασία, το μεράκι και ο ενθουσιασμός μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, αποτελούν πηγή έμπνευσης για μελλοντικά έργα.
Συγχαρητήρια σε όλους!
 
presveis ek1

Δράσεις ψηφιακής εκπαίδευσης και ψηφιακού εγγραμματισμού από την Περιφέρεια Αττικής.

(Για γονείς και εκπαιδευτικούς)

Δείτε περισσότερα εδώ.


 

Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022.

Δείτε το νόμο εδώ.

 


 

Υπενθύμιση σχετικά με την προμήθεια και τη διενέργεια self-test μαθητών και rapid test εκπαιδευτικών

Δείτε την ανακοίνωση του υπουργείου

  ΟΔΗΓΙΕΣ SELF TEST

  • το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. 
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
  • βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
  • οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
  • η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ: Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία


Ωράριο λειτουργίας  και μέτρα προστασίας

Μπορείτε να διαβάσετε τα μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους των εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σχετικό ΦΕΚ 4187/10-9-2021 . 

Tο ωράριο μαθημάτων και διαλειμμάτων διαμορφώνεται ως εξής : 

1η ώρα 815 - 900
 
5' διάλειμμα
 
2η ώρα 905 - 950
 
10' διάλειμμα
 
3η ώρα 1000 - 1045
 
10' διάλειμμα
 
4η ώρα 1055 - 1140
 
10' διάλειμμα
 
5η ώρα 1150 - 1235
 
5' διάλειμμα
 
6η  ώρα 1240 - 1325
 
5' διάλειμμα
 
7η ώρα 1330 - 1410

 


Ενημέρωση μαθητών/τριών και γονέων /κηδεμόνων για τα προσωπικά δεδομένα

 Κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο πλαίσιο της διαδικασίας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων («ΥΠΑΙΘ»), ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας.

 

Τα προσωπικά σας δεδομένα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από το ΥΠΑΙΘ και την εκάστοτε σχολική μονάδα φοίτησης των μαθητών κατ’ εντολή του. Σκοπός της επεξεργασίας είναι η επικοινωνία των εκπαιδευτικών μαζί σας και ο συντονισμός της διαδικασίας της παροχής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.  

 

Κατά τη συμμετοχή σας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι μαθητές/τριες) εισάγετε στην ειδικά παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης συνεργαζόμενου με το ΥΠΑΙΘ παρόχου υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν σας, όνομα ή όνομα χρήστη, τα οποία μπορεί να είναι τυχαία- εικονικά, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Συστήνεται να συνδέεστε μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι συλλέγονται μόνο τα συγκεκριμένα προσωπικά σας δεδομένα.

 

Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Tα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν: α) τη διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό "UserAgent", γ) τον τύπο υλικού, δ) τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) την έκδοση διακομιστή-πελάτη, στ) τη διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) την έκδοση εφαρμογής, η) τις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ), θ) τις πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii) συνδεσιμότητα.

 

Νομική βάση της επεξεργασίας είναι η εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον (άρ. 6 §1 περ. ε΄ ΓΚΠΔ), δηλαδή το δημόσιο αγαθό της παροχής εκπαίδευσης υπό καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, συνδυαστικά με την εκπλήρωση έννομης υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (άρ. 6 §1 περ. γ΄ ΓΚΠΔ), η οποία προβλέπεται στο αρ. 63 του Ν. 4686/2020. Ειδικά όσον αφορά στα μεταδεδομένα, χρησιμοποιούνται περαιτέρω για σκοπούς αποκλειστικά ερευνητικούς ή/ και στατιστικούς, αφού προηγουμένως ανωνυμοποιηθούν. Νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας είναι η συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (αρ. 6 παρ. 1 περ. γ ΓΚΠΔ), όπως αυτή τίθεται από τη διάταξη του αρ. 1 πδ 18/2018, δηλαδή η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων-ερευνών στο πλαίσιο της αποστολής του να αναπτύσσει και να αναβαθμίζει συνεχώς την παιδεία.

 

Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσει η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα διαγραφούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19. Τα προσωπικά σας δεδομένα που είναι ήδη αποθηκευμένα στα συστήματα του ΥΠΑΙΘ λόγω της ιδιότητάς σας ως μαθητών ή γονέων/ κηδεμόνων θα διατηρηθούν όπως ορίζεται στις σχετικές Πολιτικές του ΥΠΑΙΘ. Τα μεταδεδομένα που δημιουργούνται διαγράφονται μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2020-2021.

 

Εφόσον έχετε καταχωρίσει τα πραγματικά σας στοιχεία (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ονοματεπώνυμο) στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορείτε να ταυτοποιηθείτε), μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων και εναντίωσης στην επεξεργασία αυτών (μόνο όσον αφορά στα μεταδεδομένα) με υποβολή αίτησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@minedu.gov.gr. Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήθηκε κάποιο αίτημά σας, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (http://www.dpa.gr), Λ. Κηφισίας αρ. 1-3, ΤΚ 115 23, Αθήνα, τηλ. +30-210 6475600, φαξ +30-210 6475628.  

 

Για οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του ΥΠΑΙΘ (ΥΠΔ/DPO) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dpo@minedu.gov.gr.  

 

Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

 


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ COVID-19

ΠΡΟΣΟΧΗ:Σε περίπτωση που ένας μαθητής εμφανίσει έστω και ήπια συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται το σχολείο με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

 


 Σχέδιο Δράσης Διαχείρισης Περιστατικών Covid-19

 


ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΔΥ

Μπορείτε να δείτε τις οδηγίες που ανακοίνωσε για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ο Εθνικός Οργανισμός Δημοσίας Υγείας (ΕΟΔΥ) εδώ

Επίσης, μπορείτε να δείτε:

Οδηγίες για τη χρήση μάσκας από το κοινό

Οδηγίες για φροντίδα ύποπτου κρούσματος στο σπίτι

Οδηγίες εφαρμογής απλής χειρουργικής μάσκας

Οδηγίες για γονείς

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! 

Αφίσα για τον Covid

 

 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 2ου ΚΕΣΥ

Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο του 2ου ΚΕΣΥ 210-9955036 9.00 - 13.00 κάθε μέρα. Αιτήσεις για αξιολόγηση γίνονται δεκτές τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στο e-mail του ΚΕΣΥ (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), με την προϋπόθεση οι γονείς να καταθέσουν αυτοπροσώπως την αίτηση αργότερα. Εκπαιδευτικό υλικό και σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτώνται στο ιστολόγιο του 2ου ΚΕΣΥ Δ Αθήνας https://2kesydathinas.blogspot.com/, το οποίο θα ενεργοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

 


 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Κατ' εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019, θα θέλαμε) σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) αποτελεί αντικείμενο επεξεργασίας λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία.
Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).