SCHOOL1

NEO Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις 

 

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. Φ.152/161649/Α5/25-11-2020 Εγκύκλιο, οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.

 

Δείτε την εγκύκλιο εδώ.


NEO Ατομική Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Δείτε το έγγραφο εδώ.


NEO 23-11-20 Υποβολή μόνο από μαθητές της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2021 

 

Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση (Α-Δ) υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

 

Σύμφωνα με σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις που δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ 5158 Β΄/2020 και 5156 Β΄/2020, η έναρξη της διαδικασίας υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης θα γίνεται εντός του μήνα Νοεμβρίου του σχολικού έτους, κατά το οποίο ο/η υποψήφιος/α επιθυμεί τη συμμετοχή του/της στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικά για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2021, μέχρι το τέλος Νοεμβρίου οι μαθητές θα υποβάλουν την Αίτηση-Δήλωση, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη σχολική τους μονάδα, η οποία και θα καταχωριστεί ηλεκτρονικά. Με όμοια απόφαση θα καθοριστεί ο χρόνος και η διαδικασία υποβολής των Αιτήσεων - Δηλώσεων των αποφοίτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2021.

 

Ως εκ τούτου, για φέτος, ΜΟΝΟ οι μαθητές θα υποβάλουν την Αίτηση-Δήλωση στην προθεσμία από την Τετάρτη 25 ως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου. Οι απόφοιτοι θα υποβάλουν την Αίτηση-Δήλωση σε προθεσμία που θα οριστεί και θα ανακοινωθεί σε επόμενο στάδιο.

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

 

Λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, φέτος διαφοροποιείται η υποβολή της Αίτησης-Δήλωσης (Α-Δ) και η διαδικασία θα γίνει ηλεκτρονικά, εξ αποστάσεως και με απλά βήματα. Η Αίτηση – Δήλωση αποστέλλεται με mail από τους μαθητές στο Λύκειό τους και καταχωρίζεται ηλεκτρονικά στα Λύκεια.

 

Αρχικά, ο μαθητής θα βρει στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ή στην ιστοσελίδα του Λυκείου του, αναρτημένο το υπόδειγμα της Α-Δ, το κατεβάζει και αποθηκεύει το αρχείο της Αίτησης–Δήλωσης στον υπολογιστή του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει (μόνο τα γκρι στοιχεία) με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου διαθέτει. Τέλος το αποστέλλει συμπληρωμένο ηλεκτρονικά (με email) για ηλεκτρονική καταχώριση, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (25 με 30 Νοεμβρίου 2020) στο Λύκειο που φοιτά. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής θελήσει εντός του διαστήματος υποβολής της Α-Δ, να τροποποιήσει την Α-Δ που υπέβαλε, τότε θα πρέπει να στείλει νέα Α-Δ με την ένδειξη «ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ» με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ζητώντας την τροποποίηση της προηγούμενης. Σε επόμενο στάδιο και με νεότερες οδηγίες, ο/η μαθητής/τρια θα ελέγξει την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά πράγματι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του, θα υπογράψει και θα παραλάβει ένα αντίγραφο της Α-Δ, το οποίο και θα φυλάξει μέχρι το τέλος των εξετάσεων.

 

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτάται το υπόδειγμα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία για κάθε κατηγορία μαθητή (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, ημερήσιο ή εσπερινό). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.

 

Οι μαθητές/ριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες υποβάλλουν/αποστέλλουν την Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις από 25 ως 30 Νοεμβρίου στο Λύκειό τους, χωρίς δικαιολογητικά, όπως όλοι οι μαθητές. Σε μεταγενέστερο χρόνο που θα γνωστοποιηθεί με νεότερη εγκύκλιο από την υπηρεσία μας, αυτοί οι μαθητές θα υποβάλουν στα Λύκειά τους επιπλέον αίτηση η οποία θα εκφράζει την επιθυμία τους για προφορική ή γραπτή εξέταση κατά περίπτωση καθώς και τα σχετικά δικαιολογητικά.

 

Στην ίδια προθεσμία 25 με 30 Νοεμβρίου οι υποψήφιοι που τυχόν ενδιαφέρονται για τα 3 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής (το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου, το Τµήµα Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας, και το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων), εκτός από την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποβάλλουν-αποστέλλουν με mail και σχετική Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση για τα 3 Μουσικά Τμήματα.

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

 

1. Υποψήφιοι-μαθητές για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ

 

Όλοι οι μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ που ενδιαφέρονται για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, υποβάλλουν τη σχετική Α-Δ. Βρίσκουν το υπόδειγμα (Α-Δ ΓΕΛ, 1 σελίδα για υποβολή), και χωρίς δικαιολογητικά το συμπληρώνουν και το αποστέλλουν με email στο Λύκειό τους. Για να το συμπληρώσουν σωστά, καλό είναι να διαβάσουν τις οδηγίες (ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΕΛ) ή/και τη σχετική εγκύκλιο (ΑΡΧΕΙΟ εγκύκλιος ΓΕΛ).  

 

2. Υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ

 

Όλοι οι μαθητές της τελευταίας τάξης των ΕΠΑΛ που ενδιαφέρονται για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, υποβάλλουν τη σχετική Α-Δ. Βρίσκουν το υπόδειγμα (Α-Δ ΕΠΑΛ 1) / (Α-Δ ΕΠΑΛ 2) , και χωρίς δικαιολογητικά το συμπληρώνουν και το αποστέλλουν με email στο Λύκειό τους. Για να το συμπληρώσουν σωστά, καλό είναι να διαβάσουν τις οδηγίες (ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΑΛ 1 / 2) ή/και τη σχετική εγκύκλιο (ΑΡΧΕΙΟ εγκύκλιος ΕΠΑΛ).  

 

Και για τις 2 παραπάνω περιπτώσεις (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ), όσοι ενδιαφέρονται για τα 3 μουσικά Τμήματα, συμπληρώνουν και αποστέλλουν με email στο Λύκειό τους επιπλέον Α-Δ (Α-Δ ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ), αφού διαβάσουν και τον κατάλογο μουσικών οργάνων (ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ).

 

Για τη διευκόλυνση των μαθητών, θα γίνει προσπάθεια τα Λύκεια να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά ή με mail με τους μαθητές και να τους ενημερώσουν για τη διαδικασία της Αίτησης-Δήλωσης. Για τυχόν απορίες, οι μαθητές θα απευθύνονται τηλεφωνικά ή με mail στα Λύκειά τους, ενώ τα Λύκεια θα υποστηρίζονται από το Υπουργείο Παιδείας, όπως περιγράφεται στις εγκυκλίους. Σε κάθε περίπτωση σε επόμενο χρονικό στάδιο, θα ελεγχθεί η ορθότητα των στοιχείων και των προτιμήσεων των υποψηφίων και θα αποκατασταθούν τυχόν ελλείψεις ή σφάλματα.

 

ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

 

1. Συνοψίζοντας, όλοι οι μαθητές (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) θα πρέπει 25 με 30 Νοεμβρίου, χωρίς άλλα δικαιολογητικά να στείλουν την Α-Δ (1 σελίδα για υποβολή) στο Λύκειό τους. Αν είναι υποψήφιοι για τα 3 Μουσικά Τμήματα, θα στείλουν την επιπλέον Α-Δ Μουσικά (1 σελίδα για υποβολή).

 

2. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει επιπλέον να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική, στο Λιμενικό ή στο Εμπορικό Ναυτικό, αργότερα και σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές αντίστοιχα.

 

3. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν την επιθυμία τους για τα ΤΕΦΑΑ, ώστε να συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

 

4. Όσοι από τους μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων χωρίς εξετάσεις), θα πρέπει να αποκτήσουν πιστοποιητικό της πάθησής τους από τις αρμόδιες επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων, σύμφωνα με εγκύκλιο που αναμένεται αργότερα. Αυτοί οι μαθητές, εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, δεν υποβάλλουν τώρα Αίτηση-Δήλωση. Αν ωστόσο κάποιος από τους μαθητές/ριες με σοβαρές παθήσεις δεν είναι σίγουρος για τη συμμετοχή του στις πανελλαδικές εξετάσεις, μπορεί να υποβάλει τώρα Αίτηση-Δήλωση και στην πορεία να αποφασίσει αν θα συμμετάσχει ή όχι στις πανελλαδικές εξετάσεις.      

 

Για τη διευκόλυνση των μαθητών, παραθέτουμε παρακάτω συνδέσμους (links) με όλα τα χρήσιμα αρχεία:

(Α-Δ ΓΕΛ 1 σελίδα για υποβολή)               (ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΕΛ)              

(ΑΡΧΕΙΟ εγκύκλιος ΓΕΛ)                          (Α-Δ ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΕΛ για υποβολή)     

(ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ)                  ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ 2021 


 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Όλοι οι μαθητές του σχολείου θα συμμετέχουν σε διαδικτυακά μαθήματα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα. 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Οι μαθητές θα πρέπει να συμμετέχουν στα διαδικτυακά μαθήματα χρησιμοποιώντας το πραγματικό τους όνομα γιατί θα τηρούνται παρουσιολόγια. Οι σύνδεσμοι των εικονικών τάξεων των εκπαιδευτικών έχουν σταλεί στα mail των κηδεμόνων.

ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

                                              ΓΕΛ
Ώρα Από Έως
8:00 8:40
8:50 9:30
9:40 10:20
10:30 11:10
11:20 12:00
12:10 12:50
13:00 13:40

Οι μαθητές να μπαινουν και στην πλατφόρμα eclass https://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=161 Εκεί βρίσκεται υλικό από πολλά μαθήματα του σχολείου. Ο κατάλογος των διαθέσιμων μαθημάτων συνεχώς ανανεώνεται.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Οδηγίες για τη χρήση της πλατφόρμας WebEx από τους μαθητές θα βρείτε εδώ:

Οδηγίες τηλεδιάσκεψης.

Οι οδηγίες είναι δημιουργία του εκπαιδευτικού πληροφορικής κ. Καλύβα Νίκου.


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Στη διεύθυνση https://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=161 βρίσκονται τα μαθήματα που είναι διαθέσιμα από το σχολείο. Ο κατάλογος συνεχώς ανανεώνεται.


 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Δείτε το πρόγραμμα εδώ.


Ενημέρωση μαθητών/τριών και γονέων /κηδεμόνων για τα προσωπικά δεδομένα

 Κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο πλαίσιο της διαδικασίας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων («ΥΠΑΙΘ»), ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας.

 

Τα προσωπικά σας δεδομένα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από το ΥΠΑΙΘ και την εκάστοτε σχολική μονάδα φοίτησης των μαθητών κατ’ εντολή του. Σκοπός της επεξεργασίας είναι η επικοινωνία των εκπαιδευτικών μαζί σας και ο συντονισμός της διαδικασίας της παροχής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.  

 

Κατά τη συμμετοχή σας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι μαθητές/τριες) εισάγετε στην ειδικά παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης συνεργαζόμενου με το ΥΠΑΙΘ παρόχου υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν σας, όνομα ή όνομα χρήστη, τα οποία μπορεί να είναι τυχαία- εικονικά, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Συστήνεται να συνδέεστε μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι συλλέγονται μόνο τα συγκεκριμένα προσωπικά σας δεδομένα.

 

Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Tα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν: α) τη διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό "UserAgent", γ) τον τύπο υλικού, δ) τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) την έκδοση διακομιστή-πελάτη, στ) τη διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) την έκδοση εφαρμογής, η) τις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ), θ) τις πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii) συνδεσιμότητα.

 

Νομική βάση της επεξεργασίας είναι η εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον (άρ. 6 §1 περ. ε΄ ΓΚΠΔ), δηλαδή το δημόσιο αγαθό της παροχής εκπαίδευσης υπό καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, συνδυαστικά με την εκπλήρωση έννομης υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (άρ. 6 §1 περ. γ΄ ΓΚΠΔ), η οποία προβλέπεται στο αρ. 63 του Ν. 4686/2020. Ειδικά όσον αφορά στα μεταδεδομένα, χρησιμοποιούνται περαιτέρω για σκοπούς αποκλειστικά ερευνητικούς ή/ και στατιστικούς, αφού προηγουμένως ανωνυμοποιηθούν. Νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας είναι η συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (αρ. 6 παρ. 1 περ. γ ΓΚΠΔ), όπως αυτή τίθεται από τη διάταξη του αρ. 1 πδ 18/2018, δηλαδή η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων-ερευνών στο πλαίσιο της αποστολής του να αναπτύσσει και να αναβαθμίζει συνεχώς την παιδεία.

 

Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσει η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα διαγραφούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19. Τα προσωπικά σας δεδομένα που είναι ήδη αποθηκευμένα στα συστήματα του ΥΠΑΙΘ λόγω της ιδιότητάς σας ως μαθητών ή γονέων/ κηδεμόνων θα διατηρηθούν όπως ορίζεται στις σχετικές Πολιτικές του ΥΠΑΙΘ. Τα μεταδεδομένα που δημιουργούνται διαγράφονται μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2020-2021.

 

Εφόσον έχετε καταχωρίσει τα πραγματικά σας στοιχεία (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ονοματεπώνυμο) στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορείτε να ταυτοποιηθείτε), μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων και εναντίωσης στην επεξεργασία αυτών (μόνο όσον αφορά στα μεταδεδομένα) με υποβολή αίτησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@minedu.gov.gr. Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήθηκε κάποιο αίτημά σας, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (http://www.dpa.gr), Λ. Κηφισίας αρ. 1-3, ΤΚ 115 23, Αθήνα, τηλ. +30-210 6475600, φαξ +30-210 6475628.  

 

Για οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του ΥΠΑΙΘ (ΥΠΔ/DPO) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dpo@minedu.gov.gr.  

 

Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

 


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ COVID-19

ΠΡΟΣΟΧΗ:Σε περίπτωση που ένας μαθητής εμφανίσει έστω και ήπια συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται το σχολείο με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

 


 Σχέδιο Δράσης Διαχείρισης Περιστατικών Covid-19


 

NEO ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

 

 

Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών που εμπίπτουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρου 8 τηςυπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020(ΦΕΚ 3780 τΒ ́) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης,Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών” να προσκομίσουν έως τη Παρασκευή 25-09-2020 στη σχολική μας μονάδα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που το βεβαιώνουν.

Δείτε τις ομάδες υψηλού κινδυνου εδώ.


 

Δείτε το βίντεο από τον αγιασμό εδώ. 


 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής των μαθητών οι γονείς και οι κηδεμόνες θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο για να ολοκληρώσουν την εγγραφή του μαθητή/τριας.

Τα απαραίτητα έγγραφα μπορούν να δοθούν και στους/στις μαθητές/τριες και να επιστραφούν έως τις 21/9/2020.

Οι γονείς/κηδεμόνες για την εγγραφή πρέπει να φέρουν:

1. Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής από το σύστημα e-eggrafes

2. φωτοτυπία της ταυτότητας του μαθητή

3. το Ατομικό Δελτίο Υγείας. Το πρότυπο του Δελτίου μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.


ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι ειδικά και αποκλειστικά για το σχολικό έτος 2020-21 η Υπεύθυνη Δήλωση για χορήγηση απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών μπορεί να υποβληθεί έως και τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020.


ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΔΥ

Μπορείτε να δείτε τις οδηγίες που ανακοίνωσε για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ο Εθνικός Οργανισμός Δημοσίας Υγείας (ΕΟΔΥ) εδώ

Επίσης, μπορείτε να δείτε:

Οδηγίες για τη χρήση μάσκας από το κοινό

Οδηγίες για φροντίδα ύποπτου κρούσματος στο σπίτι

Οδηγίες εφαρμογής απλής χειρουργικής μάσκας

Οδηγίες για γονείς

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! 

Αφίσα για τον Covid


 

Ανακοίνωση

 

Προσφορά του Δήμου μας σε σχολικά είδη για οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη.

 

Για περισσότερες πληροφορίες κατεβάστε το σχετικό αρχείο εδώ.

 

 


 Ενημέρωση για υποστήριξη από το Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας

 

Η Διεπιστημονική ομάδα του Κέντρου Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας, με αφορμή τα νέα μέτρα Πρόληψης για το περιορισμό της διασποράς του Covid-19 παρέχει:
  • Συμβουλευτική σε Γονείς μέσω Τηλεδιάσκεψης.
  • Τηλεφωνική Συνεργασία και Συμβουλευτική σε Γονείς.
  • Τηλεφωνική Ψυχοκοινωνική στήριξη σε παιδιά, εφήβους, γονείς και οικογένειες προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη παρούσα κατάσταση.
  • Τηλεφωνική Ψυχοκοινωνική Στήριξη σε παιδιά, εφήβους, γονείς και οικογένειες σε θέματα που αφορούν τη παρούσα κατάσταση.

Τηλεφωνική Γραμμή Βοήθειας 210-8801304

      logo-arxiki

Ιστότοπος: www.kepsya.gr
Facebook: facebook.com/kespya/


  

 

Τα μαθήματα θα οργανωθούν πρώτα για τους μαθητές της Γ' τάξης.

 


Ο Διευθυντής

 

Κωνσταντίνος Σκέντος


 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 2ου ΚΕΣΥ

Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο του 2ου ΚΕΣΥ 210-9955036 9.00 - 13.00 κάθε μέρα. Αιτήσεις για αξιολόγηση γίνονται δεκτές τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στο e-mail του ΚΕΣΥ (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), με την προϋπόθεση οι γονείς να καταθέσουν αυτοπροσώπως την αίτηση αργότερα. Εκπαιδευτικό υλικό και σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτώνται στο ιστολόγιο του 2ου ΚΕΣΥ Δ Αθήνας https://2kesydathinas.blogspot.com/, το οποίο θα ενεργοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

 


 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Κατ' εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019, θα θέλαμε) σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) αποτελεί αντικείμενο επεξεργασίας λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία.
Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).