ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Λήψη αρχείου


Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 

Δείτε την αξιολόγηση.


 

 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στα τμήματα μάθησης του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης

Δείτε το αρχείο

Δείτε το αρχείο


 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 2022-2023.

Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο σχολείο οι ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά).

Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης και την  έκδοση του αποτελέσματος της κατανομής ο έτερος κηδεμόνας, όπως είχε δηλωθεί στην Υ.Δ. σύμφωνα με την με αρ. 43887/ΓΔ4/14-04-2022 εγκύκλιο, πρέπει άμεσα να δηλώσει στο σχολείο, που έχει κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, με υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 και με κάθε πρόσφορο τρόπο,- ήτοι με αυτοπρόσωπη παρουσία, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μεταφορτώνοντάς τα στην εφαρμογή e-εγγραφές (η τελευταία περίπτωση αφορά συγκεκριμένα δικαιολογητικά, όπως αυτά παρουσιάζονται στα σχετικά πεδία της εφαρμογής)-, ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί (συμπληρώνει την Υπεύθυνη Δήλωση Έτερου κηδεμόνα ).

Επιπλέον, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να υποβάλουν τα παρακάτω δικαιολογητικά ενυπόγραφα που απαιτούνται κατά περίπτωση στη σχολική μονάδα κατανομής με κάθε πρόσφορο τρόπο, ήτοι με αυτοπρόσωπη παρουσίαμέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μεταφορτώνοντάς τα στην εφαρμογή e-εγγραφές (η τελευταία περίπτωση αφορά συγκεκριμένα δικαιολογητικά, όπως αυτά παρουσιάζονται στα σχετικά πεδία της εφαρμογήςe-eggrafes):

Εγκύκλιος-Ηλ.-Εγγραφών


 ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 2022

New Phototastic Collage

Με συναισθήματα χαράς, υπερηφάνειας και συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών και των μαθητριών της Γ’ Λυκείου του 3ου ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

Ήταν μια τελετή που διοργανώθηκε με άψογο τρόπο. Συγχαρητήρια αξίζουν στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και στο Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου για την εκπληκτική οργάνωση της γιορτής.

 

all1

 

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε πάνω από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου με τους οποίους πορευτήκαμε μαζί τα τελευταία -δύσκολα για όλους- χρόνια. Θα μείνουν πάντα στην καρδιά μας γιατί κατάφεραν να διατηρήσουν όλο αυτόν τον καιρό την αισιοδοξία, τον αυθορμητισμό το χιούμορ, τις ιδέες και τα νεανικά οράματά  τους.

Την τελετή αποφοίτησης τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Ελληνικού / Αργυρούπολης κ. Ιωάννης Κωνσταντάτος, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ.  Νικοθόδης Ευάγγελος, ο Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κ. Θωμάς Κατσαγώνης, η Προϊσταμένη  Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης κ. Δέσποινα Δεσύπρη, η Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής κυρία Αλεξάνδρα Αφεντάκη, ο Αντιπρόεδρος Ελλήνων Χημικών Τάσος Κορίλης, το μέλος του Δ.Σ. Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων & Μαθητών Ελλάδος κ. Μιχάλης Τσικαλάκης και πολλοί άλλοι.

IMG 20220625NEW

Στη γιορτή μουσική έπαιξε το συγκρότημα Past Perfect Genes ενώ φωτογραφίες τράβηξε,  ο μόνιμος  αρωγός των εκδηλώσεων του σχολείου, κ. Γεράσιμος Χατζάκης.

IMG 20220624NEW


 

3ο ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

Το 3ο ΓΕΛ Αργυρούπολης αναγορεύτηκε σε σχολείο Πρέσβη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το σχολικό έτος 2020-21!
presveis ek
Η συνεργασία, το μεράκι και ο ενθουσιασμός μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, αποτελούν πηγή έμπνευσης για μελλοντικά έργα.
Συγχαρητήρια σε όλους!
 
presveis ek1

Δράσεις ψηφιακής εκπαίδευσης και ψηφιακού εγγραμματισμού από την Περιφέρεια Αττικής.

(Για γονείς και εκπαιδευτικούς)

Δείτε περισσότερα εδώ.


 Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-2023.

Δείτε το νόμο εδώ.

 


Ωράριο λειτουργίας  

Tο ωράριο μαθημάτων και διαλειμμάτων διαμορφώνεται ως εξής : 

1η ώρα 815 - 900
 
5' διάλειμμα
 
2η ώρα 905 - 950
 
10' διάλειμμα
 
3η ώρα 1000 - 1045
 
10' διάλειμμα
 
4η ώρα 1055 - 1140
 
10' διάλειμμα
 
5η ώρα 1150 - 1235
 
5' διάλειμμα
 
6η  ώρα 1240 - 1325
 
5' διάλειμμα
 
7η ώρα 1330 - 1410

 


Ενημέρωση μαθητών/τριών και γονέων /κηδεμόνων για τα προσωπικά δεδομένα

 Κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο πλαίσιο της διαδικασίας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων («ΥΠΑΙΘ»), ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας.

 

Τα προσωπικά σας δεδομένα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από το ΥΠΑΙΘ και την εκάστοτε σχολική μονάδα φοίτησης των μαθητών κατ’ εντολή του. Σκοπός της επεξεργασίας είναι η επικοινωνία των εκπαιδευτικών μαζί σας και ο συντονισμός της διαδικασίας της παροχής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.  

 

Κατά τη συμμετοχή σας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι μαθητές/τριες) εισάγετε στην ειδικά παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης συνεργαζόμενου με το ΥΠΑΙΘ παρόχου υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν σας, όνομα ή όνομα χρήστη, τα οποία μπορεί να είναι τυχαία- εικονικά, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Συστήνεται να συνδέεστε μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι συλλέγονται μόνο τα συγκεκριμένα προσωπικά σας δεδομένα.

 

Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Tα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν: α) τη διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό "UserAgent", γ) τον τύπο υλικού, δ) τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) την έκδοση διακομιστή-πελάτη, στ) τη διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) την έκδοση εφαρμογής, η) τις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ), θ) τις πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii) συνδεσιμότητα.

 

Νομική βάση της επεξεργασίας είναι η εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον (άρ. 6 §1 περ. ε΄ ΓΚΠΔ), δηλαδή το δημόσιο αγαθό της παροχής εκπαίδευσης υπό καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, συνδυαστικά με την εκπλήρωση έννομης υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (άρ. 6 §1 περ. γ΄ ΓΚΠΔ), η οποία προβλέπεται στο αρ. 63 του Ν. 4686/2020. Ειδικά όσον αφορά στα μεταδεδομένα, χρησιμοποιούνται περαιτέρω για σκοπούς αποκλειστικά ερευνητικούς ή/ και στατιστικούς, αφού προηγουμένως ανωνυμοποιηθούν. Νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας είναι η συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (αρ. 6 παρ. 1 περ. γ ΓΚΠΔ), όπως αυτή τίθεται από τη διάταξη του αρ. 1 πδ 18/2018, δηλαδή η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων-ερευνών στο πλαίσιο της αποστολής του να αναπτύσσει και να αναβαθμίζει συνεχώς την παιδεία.

 

Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσει η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα διαγραφούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19. Τα προσωπικά σας δεδομένα που είναι ήδη αποθηκευμένα στα συστήματα του ΥΠΑΙΘ λόγω της ιδιότητάς σας ως μαθητών ή γονέων/ κηδεμόνων θα διατηρηθούν όπως ορίζεται στις σχετικές Πολιτικές του ΥΠΑΙΘ. Τα μεταδεδομένα που δημιουργούνται διαγράφονται μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2020-2021.

 

Εφόσον έχετε καταχωρίσει τα πραγματικά σας στοιχεία (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ονοματεπώνυμο) στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορείτε να ταυτοποιηθείτε), μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων και εναντίωσης στην επεξεργασία αυτών (μόνο όσον αφορά στα μεταδεδομένα) με υποβολή αίτησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@minedu.gov.gr. Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήθηκε κάποιο αίτημά σας, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (http://www.dpa.gr), Λ. Κηφισίας αρ. 1-3, ΤΚ 115 23, Αθήνα, τηλ. +30-210 6475600, φαξ +30-210 6475628.  

 

Για οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του ΥΠΑΙΘ (ΥΠΔ/DPO) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dpo@minedu.gov.gr.  

 

Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

 


 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 2ου ΚΕΣΥ

Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο του 2ου ΚΕΣΥ 210-9955036 9.00 - 13.00 κάθε μέρα. Αιτήσεις για αξιολόγηση γίνονται δεκτές τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στο e-mail του ΚΕΣΥ (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ), με την προϋπόθεση οι γονείς να καταθέσουν αυτοπροσώπως την αίτηση αργότερα. Εκπαιδευτικό υλικό και σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτώνται στο ιστολόγιο του 2ου ΚΕΣΥ Δ Αθήνας https://2kesydathinas.blogspot.com/, το οποίο θα ενεργοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

 


 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Κατ' εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019, θα θέλαμε) σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) αποτελεί αντικείμενο επεξεργασίας λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία.
Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης. Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).