eΤwinning

et

 

eTwinning Project 2018-2019

eTwinning : EU DEBATE

Το 3oΓΕΛ Αργυρούπολης εκπονεί για το σχολικό έτος 2018-19 ένα έργο  eTwinning με θέμα: EU DEBATE.

 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε 55 εκπαιδευτικούς και 400 μαθητές, ηλικίας 15-19, με στόχο όλα τα  μέλη του  να συμμετέχουν σε διαδικασίες επιχειρηματολογίας με την υποστήριξη των ΤΠΕ, σχετικά με θέματα που αφορούν στο μέλλον της Ευρώπης. Το ευρείας κλίμακας έργο  επιτρέπει σε μεγάλο αριθμό Ευρωπαίων μαθητών και καθηγητών να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του eTwinningως ασφαλή εργαλείο ανάπτυξης ελεύθερης κριτικής σκέψης, πειστικής διάρθρωσης  επιχειρημάτων, συνεργασίας, σεβασμού και αλληλοκατανόησης. Το έργο φιλοδοξεί να  καλλιεργήσει την εκφραστική ικανότητα εκπαιδευτικών και μαθητών, να εμφυσήσει δημοκρατικές αξίες και ιδανικά και να καλλιεργήσει την Ευρωπαϊκή συνείδηση  των μελλοντικών ενεργών πολιτών της Ένωσης.

 

eTwinning Projects 2017-2018

1. Το 3 ΓΕΛ Αργυρούπολης συμμετείχε το σχολικό έτος 2017-18 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, με τίτλο "Iteniraries in my Town" με 9 συνεργαζόμενα ευρωπαϊκά σχολεία από την Ιταλία, την Ισπανία την Πορτογαλία και την Ελλάδα. Το έργο αποσκοπούσε στην συνεργασία με τα προαναφερόμενα σχολεία με στόχο την επικοινωνία και τη συνεργασία των μαθητών του έργου και την γνωριμία με ευρωπαϊκούς πολιτισμούς και γλώσσες. Οι δραστηριότητες του έργου προήγαγαν την καλλιέργεια ευρωπαϊκής πολιτισμικής συνείδησης, τη βελτίωση των γνώσεων των συμμετεχόντων μαθητών σχετικά με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα, την ενίσχυση των κοινωνικών τους δεξιοτήτων και την βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων στα αγγλικά.

2. Το 3ο ΓΕΛ Αργυρούπολης πραγματοποίησε το σχολικό έτος 2017-18   το eTwinning έργο με τίτλο: Mentoring@sch σε συνεργασία με το 10ο Δημοτικό σχολείο της Ηλιούπολης και το δημοτικό και Γυμνάσιο Zamosc, στην Πολωνία. Το έργο αποτέλεσε μία πρωτότυπη, καινοτόμο προσέγγιση στην διδασκαλία 3 μαθημάτων από 35 μαθητές της Α’ και Β’ και Γ ’Λυκείου και 14 μαθητές της Γ’ Γυμνάσιου Zamosc σε 28 μαθητές της 4ης Δημοτικού της Ηλιούπολης και 23 του Δημοτικού της Πολωνίας.   Στόχος η κατάκτηση της γνώσης από τους μαθητές των δύο δημοτικών (Tutees) μέσα από ψηφιακές εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχεδιασμένες και οργανωμένες από τους μεγαλύτερους μαθητές (Tutors) υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών (Mentors). Τα οφέλη που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας ήταν η διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση, η κατανόηση της αξίας της ευρωπαϊκής προοπτικής, και η ανάπτυξη ολοένα στενότερων δεσμών φιλίας. Έτσι αναπτύχτηκαν συναισθήματα φιλίας, συνεργασίας και αμοιβαίας ευαισθητοποίησης σχετικά με τα κοινωνικά, εκπαιδευτικά και πολιτισμικά ζητήματα των νέων της Ευρώπης. Το έργο βραβεύτηκε με εθνική και πανευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας.

 

l1

l2

2017-18