Εtwinning 2019-2020

3o GEL Argyroupolis

“Romeo and Juliet, the past in the present"

France, Turkey, Italy and Greece

 

Publicity - Made with PosterMyWall

 

Το "Romeo and Juliet, the past in the present" αποτέλεσε μία πρωτότυπη, αλληλοδιδακτική προσέγγιση της αγγλικής λογοτεχνίας για 128 μαθητές από 4 χώρες . Αρχικά οι μαθητές μελέτησαν την αυθεντική τραγωδία «Romeo and Juliet» και κατέκτησαν τη γνώση πολυτροπικά με τη βοήθεια βιβλίων, κινηματογραφικών ταινιών, τραγουδιών, κόμικς και φύλλων εργασίας. Σχηματίστηκαν διακρατικές ομάδες οι οποίες έφτιαξαν συνεργατικές παρουσιάσεις για την εποχή του Σαίξπηρ, τη ζωή, τα έργα του και το Globe Theater. Μετά τέθηκαν σε συζήτηση μοντέρνα κοινωνιολογικά θέματα όπως ο εφηβικός έρωτας, ο γάμος, η αυτοκτονία, και η πίεση των γονέων. Το αποτέλεσμα των συζητήσεων εκδόθηκε ως άρθρο σε online περιοδικό και τέλος οι μαθητές έγραψαν το σενάριο και ξεκίνησαν μία ταινία διασκευάζοντας το κλασικό έργο ενσωματώνοντας τα σύγχρονα προβλήματα που θεώρησαν σημαντικά. Η ενεργή  συμμετοχή στο  έργο και το ενδιαφέρον των μαθητών απέδειξαν περίτρανα ότι σπουδαία λογοτεχνικά έργα μπορούν να διδαχθούν σε βάθος στο δημόσιο σχολείο και να προσφέρουν στους μαθητές τη γοητεία της λογοτεχνίας που θα τους οδηγήσει στην καλλιέργεια φιλαναγνωσίας.

 

Who am I - Made with PosterMyWall

 

Το 3ο ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ τη σχολική χρονιά 2019-20 εκπόνησε e-Twinning έργο με τίτλο «Who am I? Exploring European Identity». Οι συμμετέχοντες ήταν το 3ο ΓΕΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ, το Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης και το 4ο Β Augusto Gonzalez de Linares Ισπανίας. 

Η συνεργασία των Ελληνικών σχολείων υπήρξε αποτελεσματική και αποδοτική, παρά τη δυσκολία που προέκυψε λόγω covid-19, στην πιο δημιουργική και συνεργατική φάση του. Τα οφέλη της ευρωπαϊκής συνεργασίας για όλους υπήρξαν: 

  • η πολιτισμική συνάντηση μεταξύ Ελλάδας και Ισπανίας και 

  • η συνειδητοποίηση εκ μέρους των μαθητών της ευρωπαϊκής τους ταυτότητας.

Ιδιαιτέρως για το Ειδικό σχολείο, αξιολογήθηκαν και εκτιμήθηκαν οι παράγοντες βαρηκοΐας και κώφωσης και η συμβολή τους στη διαμόρφωση της εφηβικής ταυτότητας